افتتاح اولین منزل مسکونی مددجویی ساخته شده توسط موسسه خیریه امداد باران

با لطف خداوند متعال و همت مردم خیر شهرستان آباده اولین منزل مسکونی ساخته شده توسط موسسه خیریه امداد باران در مورخ ۲۶/۶/۱۳۹۶ در ایزخواست آباده به بهره برداری رسید. در آیین افتتاح که جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های آباده و ایزدخواست و جمعی از خیرین و همراهان موسسه خیریه امداد باران حضور […]

با لطف خداوند متعال و همت مردم خیر شهرستان آباده اولین منزل مسکونی ساخته شده توسط موسسه خیریه امداد باران در مورخ ۲۶/۶/۱۳۹۶ در ایزخواست آباده به بهره برداری رسید. در آیین افتتاح که جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های آباده و ایزدخواست و جمعی از خیرین و همراهان موسسه خیریه امداد باران حضور داشتند ابتدا جناب آقای دکتر همتی مدیر عامل موسسه ضمن خوش امد گویی به ارایه اهم فعالیت های موسسه پرداختند. ایشان فرمودند موسسه امداد باران حول سه محور تامین جهیزیه، ساخت و یا تکمیل مسکن و کمک هزینه تحصیلی مشغول ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد. از آغاز فعالیت موسسه در سال ۱۳۹۰ تا کنون موفق به تامین بیش از ۲۰۰ فقره جهیزیه، ساخت و یا تکمیل ۵۰ واحد مسکونی و توزیع بیش از ۵۰۰۰ سبد غذایی شده است. دکتر همتی افزود جهت  تکمیل این ساختمان بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال توسط موسسه هزینه شده که به لطف خداوند متعال امروز تحویل یکی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی گردید.

در ادامه حاج آقا عطایی امام جماعت مسجد امام حسن(ع) ایزدخواست ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکاری از منظر اسلام، از مسئولین و بانیان خیر موسسه امداد باران که یاری رسان اقشار مستمند جامعه هستند تقدیر و تشکر نمودند.

نظرات شما کل نظرات: 0 در دست بررسی: 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *